Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PC obciazenia a UPS (szacuunki)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PC obciazenia a UPS (szacuunki)
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Thu, 31 Oct 2013 19:01:07 +0100
Dnia Wed, 30 Oct 2013 14:44:36 +0100, adres@poczta.pl napisał(a):

> witajcie
>
> potrzebuje  obciazalnosc UPS dla sieci i potrzebuje jakie (planowane)
> obciazenie bedzie wstanie utrzymac.

w poniedzialek bede w robocie to moge ci podac ile mocy zjada lokalizacja z
kilkudziesiecioma komputerkami biurowymi...

> Ille W lub VA przyjmujecie dla PC biurowego
>
> 1. taki small factor PC - 1 dysk, dvd, LCD monitor 17/19 cali

50W-70W

> 2. tower 1-2 dyski, dvd, lcd monitor 19/22 cale

dodaj z 10W-20W + to co na monitor wiecej trza...

przy rozruchu przygotuj sie na uderzenie ok. 130W-150W...

> a w druga strone taki ups np. APC smart 2200 / 3000 VA to na ile
> stacji ????

tylko uwazaj na Waty, bo np. APC Back-UPS RS 1500VA, ale Watow ma tylko
865. trzyma mi taki 4 kompy-serwerki (z czego jeden taki powazniejszy,
reszta z desktopow), nas i switch 48 portow. to zjada mu z polowe mocy...

jeden skladak jako serwer bazodanowy bez monitorka bez znacznego obciazenia
- 40-50W

--
jg