Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zalany HDD, problem z RAID

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zalany HDD, problem z RAID
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Sun, 20 Oct 2013 00:36:09 +0200

Użytkownik "Chocobo" <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l3ul1t$cok$1@node1.news.atman.pl...

Okazało się przy okazji, że ta podejrzana elektronika podpięta do nowego dysku funkcjonuje normalnie, dysk działa.

Przynajmniej taki pożytek że jest potwierdzenie że w niektórych dużych dyskach można podmieniać elektronikę i dalej działają (są czasem pytania o to na grupie).

Na jednej z partycji są zdjęcia (akurat na tej do której nie udało się dostać) więc raczej mi zależy :)

Moją standardową odpowiedzią w takich przypadkach jest:
Nie martw się, to napewno nie były ważne dane skoro nie miałeś kopii zapasowej.