Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] DDR2 - ECC czy nie ECC?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] DDR2 - ECC czy nie ECC?
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Sat, 12 Oct 2013 14:48:23 +0000 (UTC)
TOMASZEK <tomaszek1983@fuck.onet.pl> wrote:

> Masz racje, ale w praktyce bywa różnie. Kupowanie pamięci ECC do płyt,
> które tego nie obsługują to proszenie się o problemy.

Nastraszyłeś mnie, bo odesłałem te pamięci i obiecali zamienić te trzy na
takie, jak ta pierwsza (czyli wygląda na to, że ECC). Jeżeli płyta z tą
pamięcią ruszyła, to jakie problemy mogą się potem stać? To jest tak, że
może po prostu nie ruszyć, czy może być tak, że ruszy, ale nie będzie działać
stabilnie?

--
"zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
http://www.chmurka.net/