Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak pogodzić dwie karty graficzne?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak pogodzić dwie karty graficzne?
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Thu, 10 Oct 2013 21:37:47 +0200

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:5256bcd2$0$14825$65785112@news.neostrada.pl...
Mam płytę główną z procesorem i3-4130. Procesor ten umie (wg producenta) generować obraz na trzy monitory jednocześnie.

Płyta główna ma te trzy wyjścia a jej producent potwierdza słowa Intela.

Mam też kartę graficzną AMD Radeon HD 5750. Karta ma 4 wyjścia: 2x DVI, HDMI i DP. Jej producent twierdzi, że umie ona generować obraz na maksymalnie trzech ekranach, o ile jednym będzie DP.

Sęk w tym, że obraz Intela kompletnie nie działa. Nawet w trybie wymuszenia w Biosie - nie potrafi wygenerować niczego na ekranie. Wygląda, jakby dołożona karta graficzna PCI-E go onieśmielała.

Czy jest jakaś szansa, żeby choć jeden monitor podłączyć do wyjścia z płyty głównej?

W instrukcji płyty głównej powinno być napisane czy można używać jednocześnie integry i zewnętrznej karty.