Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitory dotykowe LCD 21-22"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitory dotykowe LCD 21-22"
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 9 Oct 2013 11:21:20 +0200
Dnia Tue, 08 Oct 2013 01:35:10 +0200, BartekK napisał(a):

> Nie mam pojęcia, jaki to miało by mieć sens. 21-22" dotykowe? Ale do
> czego? Poza specjalistycznymi zastosowaniami (np kasa w knajpie albo
> inna forma prostej graficznie aplikacji, którą sterujesz na tym
> monitorze dotykowo), to nie widzę zastosowania

Słabo się rozglądałeś. :)
http://www.wacom.com/gb/en/creative/cintiq-22-hd

> Jak sobie wyobrażasz "macanie" paluchem (albo czym innym?) po monitorze
> tego rozmiaru?
> Albo musisz mieć monitor na wyciągnięcie ręki (co wygląda że jest zbyt
> blisko do komfortowej pracy, i co wiąże się z niekomfortowym
> podnoszeniem ręki do niego), albo musisz do tego monitora niewygodnie
> sięgać...

Dałbym się za tego CintiQ posiekać. A stanowisko pracy już bym sobie
odpowiednio przygotował. :D

(ciach…)

[ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata.     ]
[                                                     (znalezione w necie) ]