Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowa myszka, co zamiast logitech V450

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowa myszka, co zamiast logitech V450
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Tue, 8 Oct 2013 15:47:47 +0200
mi_ro nabazgrał(a):

Doskonała perfekcyjna idealna myszka laser logitech V450
http://www.logitech.com/pl-pl/support/4335?osid=14&bit=64
padła, a dokładnie nanoodbiornik
co kupić zamiast tego żeby nie odczuć różnicy?
kupiłem jakiś HP x4000 ale to złom bez porównania
help

Jak nie masz gwarancji czyli jest starsza niż 2 lata to do kosza albo szukać nano odbirnika. Druga opcja to myszki MS serii 4000 są fajne,m dobrze się je trzyma, są precyzyjne. NBajlepiej przejdz się do jakiegoś MM czy Sat... i zobacz co ci leży dobrze w ręku. Obecnie mam Logi ale miałem MS i wqrw... mnie logi ze względu na głośny click klawiszy w MS tego nie było a wziołem logi tylko dla tego że nie było na wymianę MS w magazynie.