Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiana elektroniki HDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiana elektroniki HDD
From: "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
Date: Tue, 8 Oct 2013 09:48:12 +0200

Użytkownik "Chocobo" <bozupabylazaslona@poczta.fm> napisał w wiadomości news:l2hfi0$rct$1@node1.news.atman.pl...
Witam
Padł dysk. Talerze pod prądem się kręcą, ale żaden komp go nie wykrywa. Zakładam, że padła elektronika.

Miałem ostatnio WD Caviar 320, którego nie "widział" BIOS żadnego kompa, ale restartowałem komputer kilka razy i za którymś razem rozpoznał (po bardzo długim czasie) i udało mi się zgrać partycje. Co ciekawe jak dysk już został rozpoznany przez BIOS to działał kilka godzin poprawnie, po resecie nie był zawsze wykrywany, podpiety pod windowsa kabelkiem eSATA widziany był jako dyskATA, ale nic nie dało się z nim zrobić. :-)