Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dla Animki przeprosiny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dla Animki przeprosiny
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 1 Oct 2013 19:39:35 +0200
Użytkownik "BUNIEK" napisał w
news:l2e05n$g66$1@usenet.news.interia.pl   ...
:
: Koledze nawalała pralka - robiła jakieś dziwne rzeczy, a ze posiadał ja na
: gwarancji zadzwonił do serwisu, przyszedł specjalista i .....
:
: ... wyjął telefon a do pralki podłączył (chyba do zwykłego USB w środku)
: moduł Bluetooth  i zaktualizował firmware.
:
: Kolega zbladł a pralka...
: ..a pralka działa poprawnie.
:

Nnoo!  mniej-więcej coś takiego miałem na myśli, w swoim poście:

Ale ciekawe, dlaczego  _tylko_serwis_  wie o opisanej możliwości?

Onegdaj Steve Jobs (bodajże) stworzył uniwersalnego pilota, do obsługi
wszystkich "po-pilotowanych" urządzeń domowych. Potem takie ustrojstwa
zaczęli produkować inni, ale cena była dość słona, coś kole 250 $, jeśli
dobrze pamiętam - i nie chciała spadać. Za taki grosz można kupić jakieś
nienajgorsze audio...
Natomiast tablet ma w zasadzie całkiem wystarczające uzasadnienie, aby wydać
taką kasę, a już całkiem extra - dochodzi możliwość sterowania TV, czy
zestawem "kino domowe". Dodanie do tego choćby i mikrofalówki - to już tylko
kwestia czasu, choć raczej jasnym jest, że będą zarówno wersje sprzętu
sterowane wyłącznie tabletem, jak i takie z własnymi klawiszami i
wyświetlaczem.

Zaletą tabletowego sterowania będzie bardziej rozbudowane menu, od razu
zintegrowane z systemem "help" tudzież jakichś podpowiedzi i dodatkowych
opisów. Na małym wyświetlaczu pralki - rzecz jednak nieosiągalna...