Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór płyty głównej

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór płyty głównej
From: "Gejzero SQ3OGX" <gejzer_@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 25 Sep 2013 19:41:07 +0200

Użytkownik "robot" <robot@vnruvenreege.pl> napisał w wiadomości news:l1hjh4$avi$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-09-20 12:38, Gejzero SQ3OGX pisze:

Wiadomo: przeglądarka i multum otwartych zakladek, jakiś czytnik grup, program milowy, jakis office, multum oprogramowania do obsługi sieci z czego chyba najcięższy DUDE - tu wiem że przyda mi się więcej RAM'u

Ta  zintegrowana z procesorem w zupełności wystarczy.

Właśnie chodzi mi o grafikę zintregrowaną, najcięższe zadanie dla niej to wyświetlanie treści w jakości HD, ewentualnie wyświetlania map z google i geoportalu.

Ta  zintegrowana z procesorem w zupełności wystarczy.

To mnie cieszy że grafika do moich zastosowań wystarczy.
Jestem chwile przed zamówieniem i zastanawiam się jeszcze czy i3- 4130 z zegarem 3,4GHz będzie wystarczający. Ale to chyba rzecz zbyt ulotna aby szło stwierdzić czy mi wystarczy. Mam nadzieję że odczuję różnicę między P4 3,06 Ghz a tym co mam zamiar kupic :)

--
Pozdrawiam
Piotr sq3ogx