Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Ace

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
From: maxknowledge@gmail.com
Date: Sat, 21 Sep 2013 14:20:51 -0700 (PDT)
W dniu sobota, 21 września 2013 13:57:57 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

> ja po wieloletnim kontakcie (co prawda z nieco starszymi modelami)
>
> uwazam ze lenovo jest o wiele lepszym (chociaz niekoniecznie wydajniejszym)
>
> wyborem w zadanym budzecie niz msi

Nie rozumiem dlaczego uważasz, że Lenovo jest o wiele lepszy, wyborem? Tylko
dlatego, że to były IBM? Zauważ przecież, że nie pisałem jedynie o budżecie, a
także o fakcie, że dzwoniłem do znajomego z serwisu MSI, który mieści się we
Wrocławiu, a który zapewnił mnie, że MSI cr61 nie jest awaryjnym sprzętem i w
razie czego można dać mu znać (serwis Bielany Wrocławskie).

Poza tym, jakoś jak trzymałem w MM oba laptopy, to z zamkniętymi oczami
wybrałbym MSI. , bo zaraz będzie że podrasowuję PR MSI :)