Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki UPS, warto brac regenerowany?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki UPS, warto brac regenerowany?
From: atm <_@vp.pl>
Date: Mon, 16 Sep 2013 21:08:59 +0200

10 minut to dość dużo jak na UPS. Standardowo/marketingowo moc UPSa
jest podawana do zapewnienia kilkuminutowego podtrzymania pracy. Jeśli
Twój zasilacz jest mocno obciązony, to UPS 1kVA będzie zbyt mały.
Kiedyś była taka prosta zasada:

Etam dużo. Mój Smart 1000 godzinę trzyma i3-550 z dwoma dyskami 1TB i
HD6670 oraz monitorem Eizo 22" podczas przeglądania neta/czytania
dokumentów.
Mam używany APC Smart 1000INET do którego dokupiłem akumulatory CSB 2x
12V/12Ah. Wytrzymują 4 lata.

Wracajac do mojego zestawu, UPSa potrzebuje w zasadzie tylko i wylacznie do bezpiecznego zamkniecia systemu.