Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dwa takie same monitory, ale nie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dwa takie same monitory, ale nie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 12 Sep 2013 21:56:48 +0200
Dnia Thu, 12 Sep 2013 01:33:39 -0400, rs napisał(a):

> tak z ciekawości spytam, w jaki sposób pomogło by to rozwiązać mój
> problem, gdybym miał do nich dostęp, oprócz tego, ze to co widzę na
> ekranach ubrało by w numerki? <rs>

Dostałbyś informację, że:
- monitor 1 pracuje z parametrami: jasność 140 cd/m2, temperatura punktu
bieli = 5000K
- monitor 2 pracuje z parametrami: jasność 80 cd/m2, temperatura punktu
bieli = 9300K

W tym momencie możesz (mając przy okazji kolorymetr czy spektrofotometr)
zrobić kalibrację tego zestawu tak, by choć spróbować zbliżyć się do
podobnych wartości jasności i temperatury punktu bieli.

[ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać.                 ]
[                                        (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]