Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TP-link AV500 nano

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TP-link AV500 nano
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Tue, 10 Sep 2013 09:28:56 +0200
Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:
Dnia 2013-09-09, o godz. 18:44:25
"Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał(a):

No tak, trzeba je sparowac. Bez sparowania tez same sie znajdą i
odpala transfer bez szyfrowania. A mnie zastanawiaja przypadki
szczegolne, np. wylacza prad albo cos w tym stylu zaszaleja
energetycy, urzadzenia sie zresetuja i polacza potem bez szyfrowania.

Nie zdarzyło mi się coś takiego - jak policzę mam to w tej chwili w 6
lokacjach z czego 4 to bardzo stare budynki o kiepskiej instalacji i
dużych zakłóceniach. Z wyjątkiem 1 sztuki ktora po prostu przestał być
widoczna prze pozostałe reszt działa OK.

No to fajnie, jestemzatem spokojniejszy :)

Nie no tak, ale mozna je sobie ponazywac ;) Oraz wylistować jakie sie
ma ;)

A porty w switchu czy karty sieciowe w kompach tez nazywasz i
listujesz co chwila? ;-)

Wiesz jak jest z nową zabawką - trzeba pomacac, rozkrecic, wyjac, obrocic, zajrzec do srodka... ;)