Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór laptopa dla ojca

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór laptopa dla ojca
From: Andrzej Składanowski <sp33dy1@gmail.com>
Date: Sun, 8 Sep 2013 09:16:23 -0700 (PDT)
W dniu niedziela, 8 września 2013 00:26:19 UTC+2 użytkownik JoteR napisał:
> W rozdzielczosci matrycy. Standardowe rozdzielczosci, oferowane w wiekszosci
> matryc 15-calowych z kawalkiem, czyli 768 w pionie, to przy przegladaniu
> stron www (a do tego wszak ma sluzyc ten laptop) jakies nieporozumienie,
> zwlaszcza przy olbrzymim narzucie na belki okien w Windows 7, rozpasanych
> toolbarach i wpieprzajacych sie w strony bannerach. Te 900 w pionie (a
> jeszcze lepiej 1024) poniekad ratuje sytuacje, ale tu juz przydalby sie
> nieco wiekszy rozmiar matrycy, bo te 14 cali w zaproponowanym Dellu to
> nieporozumienie w druga strone.
>
> JoteR

Theme w Windowsie można sobie zmienić (poza tym nawet nie wiem, czy w ogóle tam
będzie jakikolwiek Win), tak samo taskbar da radę zmniejszyć. Banery na
stronach się blokuje AdBlockiem.
Owszem, te 132 piksele różnicy jest zauważalne (sam mam w domu 1200, a w pracy
1080), ale dopłacać do lapka 200zł tylko dlatego, że ma więcej pikseli jest IMO
bezsensowne.

sp33dy