Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Fri, 06 Sep 2013 23:24:01 +0200
W dniu 2013-09-06 19:26, Tasiorsa pisze:
W dniu 2013-09-05 22:48, animka pisze:
O nie, nie napiszę już jaką mam drukarkę. Tu siedzą kapusie z serwisów i
czytają kto używa zamienników tuszy.
Mogę dodać tylko, że drukarka (ze skanerem) jest niedroga, drukuje
dwustronnie, ma WiFi, podświetlany wyświetlacz i jakies tam jeszcze bajery.
Nie no zdanie o konfidentach na grupie mnie rozwalilo :) Ty naprawde
myslisz ze ludzie maja czas zeby czytac ze taka jedna Animka kupuje
tusze na Grochowskiej albo chinskie z allegro i jak jej padnie drukarka
to ja przycapimy :)?
Mam nadzieje ze ta ktora kupilas to laser bo jak kolejny atrament i go
gasisz z pradu co juz zapowiedzialas to znow bedziemy czytac nie
kupujcie drukarek z wifi atramnentowych i z duplexem bo to szrot :)
Nazwy Wam nie podam ale powiadam Wam to dziadostwo.....:P

Drukarki mają włącznik /wyłącznik po to, żeby włączać/wyłączać.
EOT!

--
animka