Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Livebox, Wi-Fi, i WLAN

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Livebox, Wi-Fi, i WLAN
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 6 Sep 2013 22:05:00 +0200
Niedawno zmieniłem sobie dostęp do Neostrady, i obecnie mam ją szybszą, z
czego się oczywiście cieszę . Mam też odpowiednie urządzenie ją obsługujące,
które na pasku zadań przedstawia się jako Livebox-07FD
Nie wiem co oznaczają te cyferki / literki - czy to "wizytówka" konkretnego
egzemplarza, czy też model / typ urządzenia? Co by to nie było, to moje
pytanie dotyczy możliwości jakie ów Livebox posiada - oczywiście oprócz
zapewnienia mi łączności z Internetem.
W którymś wątku na tej grupie ktoś wspominał, iż na swoim Livebox'sie ma
"powieszoną" bezprzewodowo drukarkę - czy coś takiego jest możliwe?
Ale bardziej mnie interesuje, czy domowe komputery, obsługiwane przez to
urządzenie (a to przez łącze Ethernetowe, a to na Wi-Fi) mogą się jakoś tam
komunikować ze sobą? Przy tym nie chodzi mi o robienie tego via Internet,
lecz o jakąś namiastkę WLAN. Czy mogą uzyskiwać dostęp do swoich plików,
albo np. wysyłać sobie komunikaty?