Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
From: "Marcin Szumilas" <mcszumi@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 6 Sep 2013 00:49:35 +0200
Quoted:
animka (animka@tonieja.wp.pl) in news:l0ar0q$vto$1@node1.news.atman.pl

Jeszcze dodam: skąd ja wytrzasnę dodatkowy kontakt do jakiejś drukarki?
Dla jakiejś drukarki nie będę sobie pruła ścian, albo ciągnęła przedłużacza z drugiego pokoju. Mam to gdzieś.

A wiesz co to jest złodziejka? :)
Nie ważne, zrobisz jak zechcesz. Pisałem tylko po to, żebyś wiedziała, dlaczego Twoja drukarka się zepsuła i że ten sam Brother u kogo innego by się nie zepsuł.

No i jeszcze jeden poważny błąd popełniłaś: jak już używałaś zamienników, to nie wysyłaj ich do serwisu! Przez zamienniki złamałaś warunki gwarancji i serwis na pewno Ci drukarki bezpłatnie nie naprawi. Dziwię się że o tym nie wiesz. Bo ja to wiem z tej grupy dyskusyjnej.

MSz