Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Doradźcie proszę - płyta, procek, pamięci, grafa - do gier i

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Doradźcie proszę - płyta, procek, pamięci, grafa - do gier i do 2-2.5k.
From: "N." <nokidding@wp.pl>
Date: Wed, 4 Sep 2013 15:26:10 +0200
Ważne tez w co grasz i w jakich rozdzielczościach.
Ja pykam w SC II czasami jakiś FPS/FPP i moje Q9550@3.5Ghz , 4 GB ram oraz Gf 260GTX swobodnie mi stykają a sprzęt jak na obecne czasy leciwy, notabene mam płytę P5QPRO a na Q9550 przesiadłem się z DualCore E6300 różnica kolosalna.

Wielkie dzięki za tak wyczerpującą podpowiedź. Sprzęt chcę unowocześnić przede wszystkim dla siostry, której aktualnie odżyła pasja do Counter-Strike'a. Aktualnie stara się grać w Global Offensive, ale przy rozdzielczościach 1920x1080 w akcji spada jej do 10-15fps! Kaski nie muszę całej wydać, oczywiście im mniej tym lepiej. Może jednak wystarczy podmiana procka na Q9550, bo z tego co niektórzy mówią, moja grafika aż tak zła nie jest, płyta od biedy ujdzie, pamięci też nie jest AŻ tak mało... Zasilacz jest porządny, uciągnie jeszcze wiele.

Dziękuję.