Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSHD no wreszcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSHD no wreszcie
From: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl>
Date: 01 Sep 2013 16:28:51 GMT
Dnia 01.09.2013 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał/a:
> Użytkownik "pepe"  napisał w wiadomości grup
>
> To co ty robiłeś z tym komputerem. O_o U mnie talerze kręcą się bez przerwy.

Może to laptop i usypia dyski? To raczej normalne w laptopach.

> U mnie  pracy kolejny SSD poszedł do krainy wiecznych elektronów (już 3 w tym
> roku). 180 GiB to może wystarcza na system...

??? Co to za system? U mnie systemowe partycje mają góra 20GB, a typowo 10GB.
20GB to robię jak zamierzam na nich robić jakieś doświadczenia i kompilacje.
No ssd na system i home. Zamierzasz na tym trzymać multimedia? Średnio
uzasadnione
ekonomicznie :) Mało wejdzie, albo drogo wyjdzie, a potrzeb wydajnościowych
brak.