Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Ace

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
From: maxknowledge@gmail.com
Date: Sat, 21 Sep 2013 14:24:52 -0700 (PDT)
W dniu sobota, 21 września 2013 19:07:37 UTC+2 użytkownik Jeffrey napisał:

> w listopadzie 2012 kupiłem asusa i żywałem go może przez miesiąc
>
> reszta to serwisy

Trzeba uważać moim zdaniem na każdy model. Prześledzić, o ile nie jest nowy,
jego historię serwisową, pomacać w MM, poczekać aż ktoś rozbierze, aby
sprawdzić, czy inżynier taśmolog nie był kretynem - Acer 5520 i mostek BGA.

> nadal chcesz asusa ?

Nie, nie chcę. Ja się podniecam czym innym ;) Chyba Ci o Pana Wiesia chodzi?