Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wybór płyty głównej

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wybór płyty głównej
From: cumulonimbus <yazzmaq@berditshev.upa>
Date: Thu, 19 Sep 2013 22:32:11 +0200
W dniu 19.09.2013 21:45, Gejzero SQ3OGX pisze:

Doradźcie wybór płyty głównej socket 1155 do nowego komputera.
Zastosowania - nie do grania, troche oprogramowania różnego rodzaju ,ma
płynnie odtwarzać wszelkiej maści traści video do pełnego HD włącznie.
Platforma rozwojowa, na sam początek dobra płyta + jakiś najtańszy procek z
rodziny I3 i minimum jakies 4 GB ramu.
Czy grafika z pokładu I3 sprosta moim wymaganiom bo nie zamierzam kupować
karty, przynajmniej na starcie.
Obudowa, zasilacz i dyski z poprzedniego kompa.
Docelowo chcę wpakować jakies I5 albo I7 i stosowną do potrzeb ilość pamięci
ale na start jestem ograniczony funduszami do max 1 kPLN.

Może inaczej: A10-5800K FM2 (450zł) MoBo (200-250) RAM 2x4GB DC (250)?
Do wszytskiego ci wystarczy jeno kłopot z z tą przyszłościowością ;D

--

signature