Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer As

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Laptop do 1500zł, Asus, MSI, Acer - wczesniej wystarczal Acer Aspire 5520
From: maxknowledge@gmail.com
Date: Thu, 19 Sep 2013 02:58:08 -0700 (PDT)
Dzień dobry grupo,

od tygodnia poszukuje laptopa do zadań głównie biurowych, wcześniej korzystałem
z Acera Aspire 5520 z procesorem Amd x64 1,6GHz 2 GB DDR2 i było całkiem
znośnie.

Zależy mi tylko na:

Matrycy minimum 15,6 cala
Minimum 3 wyjścia USB, w tym jedno USB 3.0!
Wyjście HDMI
Kamera internetowa nie mniejsza niż 1Mpix

I teraz uwaga, szukałem na NOTEBOOKCHECk procesora z najniższym TDP 15, 17 Watt
z racji chęci utrzymania jak najniższej temperatury i energii pobieranej przez
laptop (mam je długo włączone). O tyle fajnie, bo znaleziony procesor mogłem
odszukać na skąpcu (porównywarka cen) w różnych laptopach.

Oglądam w wolnej TV naziemną w HD na laptopie i zależy mi na 2 wątkach takiego
procesora.

Mam dużą liczbę zakładek programów (Word, Mozilla) , więc stawiam na pamięć
ram, najlepiej z 1600Mhz, min 4 GB.

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/7701978
ASUS, Pentium 2117U 1,8, 17Watt! Ivy B.DDR 1600Mhz z możliwościa rozbudowy do
16GB!  Tylko te dwa wyjścia USB porażają! :(

Wzialbym nawet http://www.skapiec.pl/site/cat/17/comp/4200775
MSI AMD E2-1800, wzialbym nawet ten, ale nie ma wyjscia USB 3.0! Ale ten wyglad
jest super :) i sie zastanawiam po prostu zeby odpuscic z tymi liczbami w
lektronice.

przeszukalem sklepy:
proline.pl
mixelectronics.pl
ceneo.pl
skapiec.pl
morele.net
arest.pl
rtveuroagd.pl

i powiem szczerze ze mam 5 laptopow, kazdy bym wzial, bo by mi wystarczyl, ale
nie chce po 2 latach jak na strony Internetowe trafi nowa implementacja FLASHA
i bedzie mi sie laptop przycinal ;)

Budżet do 1500zł, oczywiscie moze byc i 1200zl.

Dziekuje za komentarze :)
Pozdrawiam Marek Dziekaniak

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>