Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] NAS domowy

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] NAS domowy
From: p0li <p0li@triger.net>
Date: Mon, 16 Sep 2013 22:11:12 +0200
T->Dnia 2013-09-16 21:39:30 niejaki Mr. Misio napisał:

> Zalozmy fanklub ;)
>
> Ale fakt, jak sie za duzo mediow wrzuci to zamula zanim poindeksuje.

miałem linksysa nas-200 + 2x 1,5TB
latało to w sumie z 6 lat (na początku z dyskami 2x 750GB)
dzuo plików - samych książek koło 30 tys
szału prędkości nie było - ale działał praktycznie bezawaryjnie
latałoby do tej pory pewnie - ale zmieniłem nas-a na netgeara bo chciałem
szyfrowanego ftp postawić a linksys tego nie miał

ps - jakby co to jest do wzięcia ;)

--
P0zdrawiam
p0li     p0li(at)poczta.onet.pl