Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] asrock ogólnie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] asrock ogólnie
From: "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski@wp.pl>
Date: Thu, 12 Sep 2013 15:38:28 +0200

Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:l0sd01$oo1$1@node2.news.atman.pl...
chochlik_drukarski nabazgrał(a):
Zastanawia mnie jedna rzecz. Jeśli asus i asrock to dwie marki tego samego
producenta to jakim cudem marka niby lepsza i droższa jest uznawana
za bardziej problematyczną ? To może niech ta firma zamieni oznaczenia
i zacznie asrocki sprzedawać pod marką asus a asusa jako asrock.

To nie tak że Asus i Asrock top to samo ... kiedyś tak było ale się pokłucili i są to dwie zupełnie różne firmy.

To by wiele wyjaśniało.

Zadałem takie pytanie właścicielowi dosyć dużego sklepu i usłyszałem, że
jest to bzdura kompletna. Oni sprzedają miesięcznie minimum 50 płyt każdej z tych marek i udział płyt uszkodzonych czy po prostu problematycznych pod
jakimś względem jest identyczny.

My sprzedajemy parę tysięcy i mam większe doświawczenie z tym :)

Możliwe.

Co jest właściwie nie tak z tymi asusami ?

Bardzo wrażliwe na parametry pozstałego sprzętu, np.jak się system wiesza to czasami wystarczy min. podnieść napięcie dla pamięci i problem ustaje (markowe pamięci)

To jest jakiś powszechny problem czy jedna płyta na 1000 trafi na jakiegoś
fanatyka który ma problem bo próbuje podkręcić system o 500% ?