Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSHD no wreszcie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSHD no wreszcie
From: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf@media-lab.com.pl>
Date: 02 Sep 2013 08:36:44 GMT
Dnia 01.09.2013 qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał/a:
> Użytkownik "Sergiusz Rozanski"  napisał w wiadomości grup
>
> Litości...
> U mnie uruchamiany był ok 340 razy i przepracował 1585 godz.

Ale dyski w lapie uypia się w celu oszczędzania acu jak jesteś
na bateriach, a nie oszczędności rozruchów :)
W przypadku ssd problem odpada bo się tam nic nie kręci :)

> U mnie folder windows zajmuje prawie 30 GiB (a nie GB). Dodatkowo przechowuję
> 2
> systemy wirtualne i zwykłe oprogramowanie. W sumie zajmuje mi to 53 GiB.

U mnie na laptopie osx zajmuje niecałe 5GB, a wszystkie aplikacje 4GB - z
aplowym
crapwarem typu igaraż, imove itd. Ze 120GB SSD mam zawsze około 40GB wolne.

Serwery systemowo zajmują około 1GB całość - system+aplikacje - debiany -
linux+apache+postgres+postfix - to taki pakiet standard.
Nawet rozważałem zakup na rozruchy pendrive usb3 slc (16GB niecałe 170zł
brutto),
bo łatwiej przenieść system z puszki na puszkę.