Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MS Wireless Mouse 1000

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MS Wireless Mouse 1000
From: Maciej Milinkiewicz <nntp-news@edudesk.pl>
Date: Mon, 26 Aug 2013 14:04:18 +0200
Dnia 2013-08-26, o godz. 13:34:05
m <mvoicem@gmail.com> napisał(a):

> A mi to MS 1000 bardzo ładnie chodzi, ponad pół roku, co prawda na
> początku miała przypadłość taką że sama klikała środkowym przyciskiem
> (tj. czasem wystarczyło musnąć), to jej jakoś ostatnio przeszło.
>
> Kupiłem zestaw w Biedronce, może to ma jakieś znaczenie, w sensie że
> do Biedronki poszła lepsza partia?

Ja też się skusiłem, mając w pamięci stare, bardzo porządne myszki
microsoftu i się przeliczyłem. Klawiatura jest OK, ale myszka musi
mieć odpowiednią podkładkę bo inaczej lubi sobie polatać po ekranie.
Do tej pory kupowałem zwykle taniego Logitecha, który działa
bardzo przyzwoicie.

Nie jestem entuzjastą firmy MS, ale liczyłem na coś bardziej solidnego.

--
http://edudesk.pl - Komputery, sieci, naprawa, strony www, GIS. Toruń.