Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet z obsługą plików FAT i FAT32

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet z obsługą plików FAT i FAT32
From: doomx <dominik93-93@o2.pl>
Date: Thu, 22 Aug 2013 23:04:15 +0200
W dniu 2013-08-22 12:59, animka pisze:
Z opisu jednego z tabletów widzę, że obsługuje pliki sysyemowe FAT. To
znaczy, że NTFS już nie będzie obsługiwał? Niby taki nowoczesny ten
tablet...........

Osobiście nie mam tableta. To jest uzależnione od systemu operacyjnego. Jeśli masz Android, to najprawdopodobniej będzie ext4, jednak odpowiedni program do obsługi NTFS można ściągnąć z Google Play. Jeśli chodzi o Windows 8, to Microsoft stworzył system, który w założeniach ma być uniwersalny, taki sam zarówno dla urządzeń stacjonarnych, jak i przenośnych, więc dlaczego nie miałby obsługiwać NTFS? Myślę że obsługuje. Jak jest z Windowsem RT (dla urządzeń opartych na procesorach ARM) to nie wiem.