Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam tabletu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam tabletu
From: Franc <wp@wp.pl>
Date: Mon, 19 Aug 2013 10:51:40 +0200
Dnia Fri, 16 Aug 2013 19:30:00 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> TV podłączony do APka bezpośrednio, czy jakoś inaczej?
> Ja podłączyłem drutem RJ45 do APCka łączącego się z APkiem.
TV podłączony poprzez WiFi do netu, tablet też WiFI do tego samego routera.
Smart TV pokazuje na youtube, że można sparować TV z Androidem poprzez
wejście na link youtube.com/cośtcośtam i wpisanie jakiś literek i cyferek.
Poszło od strzału i działa - nie kombinuję dalej jak.

> Mam aż dwa smartfony, jeden sprzedam, gdy zakończę kupowanie drugiego. :)
> Oba smartfony dobrze spisują się jako APki, ale IMO wolę mieć 3G w tablecie.
> Oba mogą nadawać (po BT) sygnał odbierany z odbiornika GPS i jednocześnie
> mogą łączyć 3G z WiFi. Od biedy takie coś może istnieć, ale IMO nie jest
> to zbyt ;) wygodne.
Może być problem z mocą sygnału z takiego AP, myślę na całe mieszkanie to
na raczej nie starczy.
Może są rutery, gdzie ładujesz sima z Aero2 i dajesz po WiFi w
pomieszczeniach? Knuję jak najtańsze rozwiązanie.

--
Franc