Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki zasilacz do zestawu bioracego 20-30W?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki zasilacz do zestawu bioracego 20-30W?
From: "xcpy" <xcpy@xcpy.xcpy>
Date: Sun, 18 Aug 2013 12:33:27 +0200
> Zmieñ watomierz, bo to jest w stresie fizycznie niemo¿liwe.

Tez tak myslalem, ale mierzylem nim pozniej Pentum 4, D i Phenoma
tym samym OCCT, z tymi samymi opcjami
i wyniki (idle, stress) byly "zgodne z zalozeniami".
Tylko ten Ivy Bridge sie wylamuje, cholera wie dlaczego*.

Jak tylko znajde zarowke 20-30W (ew. 40W), to sprawdze jeszcze raz ten
miernik.
PS Mam jeszcze drugi miernik, innej firmy, tyle ze musze do niego zrobic
przejsciowke :/

> Sam CPU ma
> TDP 55W, nawet je¶li go nie obci±¿asz na max to te 45W pod obci±¿onymi
> wszystkimi rdzeniami i wbudowan± grafika powinien braæ,

*W OCCT grafika nie byla obciazona (byla wrecz w idlu)
a na laczne TDP (55W) sklada sie caly procesor,
czyli "goly" procesor + grafika.

Przy najblizszej okazji sprobuje odpalic OCCT z katowaniem grafiki,
ew. Furmarka lub Furmarka + hyper pi.

> do tego dolicz
> mobo,

Wlasnie - ile watow moze brac plyta glowna "sama z siebie"?

> pamiêci, dyski,

Pamiec? max 2W.
SSD? W idlu ponizej 1W, w stresie max 3W.
To w sumie _max_ 5W, czyli nadal malo.

> straty sprawno¶ci zasilacza - to jest po prostu

Ma powyzej 80%, ale dla 20% wartosci obciazenia -
- co sie dzieje dla 5% i mniej cholera wie.
Jaka moze miec sprawnosc dla 5% obciazenia? 50%? Mniej?