Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaki blu ray ? OT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaki blu ray ? OT
From: Przemek <raz@onet.pl>
Date: Sun, 18 Aug 2013 11:05:21 +0200
Masz jakieś wsparcie? Bo ja mam, więc na przyszłość bądź łaskaw
sprawdzić, nim się przypierdolisz.

1. przypierdalasz się Ty, ja pociągnąłem temat;

Jedni wolą pisać dużą literą, inni wielką literą – to kwestia wyłącznie

2. Fajnie jest przyciąć cytat, a teraz poczytajmy:
"Jedni wolą pisać dużą literą, inni wielką literą – to kwestia wyłącznie upodobań, żadnych zakazów ani nakazów tu nie ma. Trzeba tylko pamiętać, aby nie pisać z dużej (wielkiej) litery, gdyż wyrażenia te mają złą opinię w wydawnictwach poprawnościowych, mimo że ich frekwencja w tekstach jest duża. Ciekawe, że wydawnictwa normatywne akceptują rzadko spotykany wariant od dużej (wielkiej) litery. Zazwyczaj wyrażenie to spotykamy w innej funkcji, np. „Od dużej litery E w nazwie pochodzi właśnie nazwa serii: Big – E” (CKM).
— Mirosław Bańko"

Czyli jak już używać "od dużej" to w lekko innym znaczeniu.
A teraz idę na plażę a Ty się gotuj we własnym sosie, przypierdalaczu, beze mnie, bo nie mam ochoty, żeby mnie inny klęli.
Przem