Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam tabletu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam tabletu
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sat, 17 Aug 2013 14:11:45 -0500
"Shady Sheik" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote in message news:520fb52c$0$1228$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-08-17 19:32, Pszemol pisze:
"Szejk" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote in message
news:520d23c4$0$1256$65785112@news.neostrada.pl...
tak uważam, że to, jak i smartfony bez mechanicznej qwerty,
to rozwiązania raczej dla kobiet.

Fascynujące masz te komentarze na temat kobiet :-))))

Rozumiem że telefon bez qwerty nadaje się dla kobiet
bo one nie mają rąk aby na klawiaturze pisać? :-)

Bo one mają szczuplejsze palce i wysyłają tyle smsów,
że po jakimś czasie mogą pisać na ekranowych jak stenotypistki?
Ja muszę sobie obrócić telefon o 90 st. żeby mi się się klawiatura powiększyła, bo inaczej długo schodzi.

To może powinieneś schudnąć nieco, to Ci palce też schudną :-)