Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam tabletu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam tabletu
From: Franc <wp@wp.pl>
Date: Fri, 16 Aug 2013 15:21:27 +0200
Dnia Fri, 16 Aug 2013 14:28:43 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Szukałem i szukam. :) Kupiłem smartfon (nie do końca -- internetowy sklep
> Electro.pl wypełnia gorliwie nakaz biskupa, czyli marnuje mój czas) i teraz
> kolej na drugą część kompletu, czyli na tablet. Trzecią częścią są okulary. :)
> Za kilkaset pln mogę mieć bez 3G i bez GPS -- mogę spinać dwa urządzenia
> (tablet ze smartfonem) ale IMO to niewygodne.
> Mogę na tablet zaczekać -- mam netbook bez 3G i bez GPS.

Zastanów się jeszcze nad dodatkowymi użytecznościami, które może Ci taki
sprzęt jak tablet zapewnieć.
Tablet Z zaczyna u mnie pełnić rolę pilota do telewizorów, wieży - jakoś
wymóżdzyli łączność na podczerwień i bazę urządzeń, że da się nimi
sterować.
Dodatkowo puszczam bajki z youtube na TV poprzez tablet - spieły się w i to
działa. Taki bajer, ale nie muszę już pracowicie stukać tytułów bajek z
pilota telewizyjnego.

Poza tym zastanów się, czy na pewno porzebujesz moduł 3G w tablecie. Jeżeli
masz jakiegoś smartfona z usługą "mobilnego punktu aktywnego" to z niego
możesz zrobić od ręki małą sięć wifi i już masz net w tablecie. Ostatnio
tak sprawdzałem maile na plaży nad morzem.

--
Franc