Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] ADATA hd710

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] ADATA hd710
From: GAD Zombie <gad@gad.bez.spamu.art.pl>
Date: Thu, 15 Aug 2013 15:07:00 +0200
W dniu 2013-08-15 13:48, doomx pisze:
opóźnienia w odczycie i zapisie danych, ale może to też doprowadzić do
błędu zapisu/odczytu. Program NoSleepHD powinien pomóc.
http://nosleephd.codeplex.com/releases/view/24052

Features of the program:

Stops the External Hard Drive going to Auto-Sleep mode after a few minutes of inactivity.

Wygląda na to, że ten program nie jest lekarstwem na moją sytuację (jeszcze go nie sprawdzałem), bo wyraźnie tu jest napisane, że chodzi o przejście w tryb uśpienia po kilku minutach braku aktywności. A mój staje co chwilę w czasie jego używania (zapis i odczyt).