Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nowy laptop bez systemu a Linux

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nowy laptop bez systemu a Linux
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 15 Aug 2013 04:26:37 +0200
Dnia Sat, 27 Jul 2013 11:12:40 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Jeśli stała nieużywana i niedotykana to ewentualnie uwierzę ;)

Ups. Katowana dzień w dzień i to całkiem ostro. :D

> [ciach]
>
> U mnie (i nie tylko) działa.

U mnie też działa. Ale co przy okazji potrafi odstawić, to inna historia.

> Wszystkie te czary-mary rejestracyjno-aktywacyjne przy instalacji czy
> np. zmianie paru komponentów.

Mówimy o wersji OEM czy BOX?

> Nie wiem, jak Win7, ale wyżej polecane przez ciebie WinXP potrafi się po
> zmianie płyty głównej uwalić tak, że nawet "naprawa systemu" nie poradzi.

Gdzie ja polecałem Windows XP? To raz. Dwa - zmiana płyty, albo szerzej -
konfiguracji sprzętowej - dla wielu osób jest problemem z innego powodu.
Otóż ustawienia softu się pójdą paść. A nie muszą - jeżeli się tylko
pomyśli. :D

> Miało być porównanie użyteczności dla użytkownika - bez względu na
> przyczyny ;)
>
> (tak wiem, czepiam się, ale fakt jest faktem)

Bullshit. Jaki był cyrk odnośnie Windows Media Playera? Tymczasem nikt
przykładowo Apple'a nie pojechał w ten sam sposób, że odtwarzacz QuickTime'a
w Mac OS jest. AFAIR tak by default (niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się
mylę).

>                                             ^^^^^^^
>
> Patrz zaznaczenie.

No jak pani w biurze ma problem z odczytem PDFa, to niech woła aktualnego
informatołka. I leje go przez łeb po całości.

> Nie, bo linux od początku pracuje w rzeczywistości ;)

Serio? Chcesz wejść w rozmowę o tym, ile jest obsługiwanych pod pingwinem
urządzeń do kalibracji monitorów? Jakie masz pod pingwinem narzędzia do
color managementu? Jakie masz narzędzia do pracy po prostu działające, a nie
wykorzystujące protezy, które li tylko zaraz się mogą wywalić?

[ Q: Moze mi ktos doradzic jakas gre, ktora moze sie spodobac drugiej      ]
[ polowie?? A: Wstępna.                     (XMAX, pl.rec.gry.komputerowe) ]