Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Wed, 14 Aug 2013 16:44:11 +0200
Ponownie wraca do mnie też temat, na który szkoda mi było czasu (bo jakoś to będzie, jeszcze mam czas ;)) i jednak chciałbym kupić dysk zewnętrzny na backup danych, który będę odpinał od komputera i trzymał np. w szufladzie, a tylko co parę dni zgrywał na niego kopie zapasowe. Jaki dysk do tego najlepiej wybrać? Rozmiar około 1GB. Chciałbym, żeby był jak najtrwalszy i najbezpieczniejszy, prędkość, głośność itp nie grają żadnej roli. No i podpinany pewnie przez USB, żebym miał łatwość podłączania. Ale do tego chyba wystarczy jakieś urządzenie, które na to pozwoli (takie już widziałem). Na pewno ktoś z was się tematem już interesował, to może się podzieli informacjami:)

Nie wiem ile potrzebujesz przestrzenia ale

http://www.ovh.pl/serwery_dedykowane/kimsufi.xml masz 500 GB zaleta - jest w sieci zawsze dostępne dane + możliwy backup on-line.

Wada - trzeba płacić co miesiąc.

Buniek