Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zabezpieczenia przed nieprzewidzianymi zjawiskami
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Wed, 14 Aug 2013 16:38:49 +0200
Ponieważ człowiek uczy się na błędach, postanowiłem zainwestować w jakieś zabezpieczenia na przyszłość. Wygląda na to, że instalacja elektryczna w moim bloku do dobrych nie należy i mam pewne obiekcje do działania uziemienia w gniazdkach. Czy istnieją jakieś sensowne zabezpieczenia na skoki napięcia i takie właśnie sytuacje? Jakieś listwy z filtrami, bezpiecznikami? Czy takie rzeczy przed piorunem uchronią jakoś sprzęt? Może są inne dobre sposoby?

UPS-Online powinien wystarczająco zabezpieczyć sprzęt za nim - ale drogo i świszczy nie wiem czy każdy słychać.

Buniek