Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Płyta TYAN S2350

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Płyta TYAN S2350
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 12 Aug 2013 14:46:01 +0200
W moje łapki wpadła płyta główna TYAN S2350. Płyta jest produkcji
TYAN-a dla jakiejś francuskiej firmy. Format itx. Następujące cechy:

• 1 S1 socket for AMD Mobile Sempron and Turion 64 X2 support
• ATI RS690E and SB600
• 1 Compact Flash port
• 1 LVDS port to drive TFT panel
• 1 TPM
• 1 mini PCI slot
• 2 internal com ports
• 2 internal firewire ports
• 32 MB Local Frame Buffer to lower power consomption of GPU
• 6 USB 2.0 external port available on I/O backing plate
• 4 USB 2.0 internal port
• 2 Gigabits Ethernet port from Realtek
• Up to 4 GB of main Memory ( 2x So-Dimm DDR II @667Mhz)
• 1 DVI-D port, 1 7.1 analog audio out, 1 SP/DIF Optical port

Do tego 4 porty SATA. Akurat na kolejny domowy serwerek. ;-) W
oryginale jakaś firma francuska pakowała to do swoich rozwiązań do
zdalnej pracy, cienkich terminali czy kiosków multimedialnych. Tyan się
do tej płyty oficjalnie nir nadaje choć trafiła do mnie
przy okazji zakupu u nich partii elementów zapasowych jako tzw. gratis
do testów. ;-) Dokumentacji - poza schematem złacz z francuskim opisem:
www.splitted-desktop.com/static/fr/pdf/s2350_fr.pdf
- brak. Sterowników też - choć tu nie problem bo z założenia będzie
chodzić pod linuxem jak. Płyta sumie fajna, mam do niej procek AMD
Turoin 64 X2 na socket S1. I tu jest problem - brak chodzenia. Gniazdo
procesora i sam procek dość mocno nietypowe bo to rozwiązania dla
laptopów.

Może ktoś ma doświadczenie gniazdem tego typu? Jakiś radiator może na
to polecić? Płyta ma po bokach gniazda po 1 dużym i 2 mniejszym otworze
montażowym. Może ktoś wie co do tego mogłoby pasować? Chciałbym uniknąć
rzeźby dremelem ale jak nie znajdę niczego gotowego to chyba trzeba
będzie. Niestety mam przeczucie że nic gotowego nei znajdę - ale może
jednak?

Zdrówko