Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chciałam. I juz sie odechcialam.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chciałam. I juz sie odechcialam.
From: Majka <kawalerka.poznan.winogrady@gmail.com>
Date: Sun, 11 Aug 2013 04:28:39 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 19 lipca 2013 17:00:17 UTC+2 użytkownik elmer radi radisson
napisał:

> Tak. Dyski dzialajace z eee sa specyficzne, zgodne z asusowym standardem
> interfejsu flash_con.

> Uzytkownicy i producent potwierdzaja badz deklaruja dzialanie
> niektorych dyskow Runcore oraz Super Talent

Szukałam na serwisie aukcyjnym, i nie widziałam tych producentów.
Na moich obu dyskach, stałym i wymiennym jest nazwa Phision.

A na aukcjach znalazłam sprzedawców dysków Samsung, twierdzących w opisach, że
dyski te powinny pasować do ASUSów EEE 901. Tylko czy im wierzyć?

Taki dysk Samsunga miał 16 Gib - pozwoliłoby mi to chociażby o tyle sobie
polepszyć, że mogłabym np:
- właczyć pagefile (w tej chwili mam 0=wyłączony)
- właczyć aktualizacje WIN XP bez obaw że mi się dysk skończy.

Tylko powtórzę pytanie: czy te dyski napewno będą pracowały z EEE 901?
Oraz: czy będą szybsze choćby odrobinę niż ten wlutowany Phision 4GiB?

Majka