Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Laptop do 2 tys. do internetów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Laptop do 2 tys. do internetów
From: Marcin Kocur <marcin2006@gmail.com.wytnij>
Date: Fri, 02 Aug 2013 14:16:26 +0200
Hej,

przyjaciółka poprosiła mnie o radę w wyborze laptopa. Otrzymałem takie
kryteria:

- długa praca na baterii
- ekran 15,6
- kamerka z przodu
- ma się nie zacinać przy dziesiątkach zakładek w przeglądarce, w tym
flash, zapewne reklamy, java script itp.
- bez systemu lub Linux
- najlepiej z x-kom.pl
- preferowany Dell

Ja bym do tego jeszcze dodał dobre warunki gwarancyjne, a najlepiej żeby
to podziałało znacznie dłużej niż okres gwarancyjny. Stwierdziłem też
bardzo nieobiektywnie, że błyszcząca matryca to idiotyzm, no ale...

Z podanych kryteriów wyszły mi takie sprzęty:
http://img.koci.net.pl/images/xkom.png

Nie upieram się przy nich, proszę Szanownych Grupowiczów o ocenę tego
wyboru i ewentualnie własne typy z krótkim uzasadnieniem.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur