Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer do Androida

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer do Androida
From: Michal <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Thu, 29 Aug 2013 03:34:25 +0200
W dniu 2013-08-28 22:33, Borneq pisze:
> Szybka emulacja Androida wymaga Intel VT-x, EM64T i Execute Disable(XD) Bit

Lub analogicznych rozwiazań od AMD.

> opisane w
> http://www.trajdos.pl/2013/08/jak-przyspieszyc-emulator-androida-odpowiedz-jest-tutaj/
> http://www.pommepause.com/blog/2012/09/how-to-run-a-super-fast-android-emulator-with-intel-x86-system-images/
> Jaki procesor do tego potrzebny, jakie ceny? Czy AMD żaden nie pójdzie?

Tak to jest opierać się na na prywatnych blogach (ludzie piszą co mają
- w tym przypadku i7 + nV670). Śmieszna sprawa, bo EMT64T to intelowska
wersja rozwiązania jakie intel przyjął od AMD (zwane wcześniej AMD64
albo x86-64) po katastrofie architektury Itenaium oraz i64.
Sprzętowa wirtualizacja u AMD jest od czasów CPU pod AM2 (też chyba
wcześniej niż u intela w "cywilnych" cpu), a o NE/XD to szkoda nawet
mówić, bo mają wszystkie CPU od czasów praktycznie pierwszych Athlonów64.

> Jaka do tego karta graficzna? Musi obsługiwać OpenGL 2.0

Dowolna współczesna. I tak na maszynie wirtualnej widzisz kartę
emulowaną. Wystarcza absolutnie dowolny współczesny i nawet sprzed 3-4
lat system czy to od Intela czy AMD. Maszyny z Androidem od 2.x do 4.3
śmigają pod VirtualBoxem (na tym sprawdzałem) aż miło, bo co to za
zadanie dla współczesnego komputera emulować komputerki na ARM.

--
/MB