Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] MS Wireless Mouse 1000

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] MS Wireless Mouse 1000
From: "Santana" <santana@interia.pl>
Date: Mon, 26 Aug 2013 00:06:43 +0200

Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:521a6c20$0$1469$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:kvdo3l$blr$1@usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:521a5894$0$1256$65785112@news.neostrada.pl...
BTW: Odradzam zakup tego zestawu (mysz+klawiatura) - klawiaturę posklejałem taśmą samoprzylepną i podkleiłem samoprzylepną gąbką aby nie skrzypiała a myszka działa jakby była półżywa.

Oddaj do sklepu

Se ne da pane Havranek - częściowo rozdziobałem to howno - Komputronik raczej nie przyjmie zwrotu...

Jak byla sekcja to komputronik se wypnie :)

Ew. masz jakies propozycje na zestaw wireless mouse+kbd ISTOTNIE lepszy niz howno typu MS 1000?

Logitech B605 plus Logitech K360 działa rewelacyjnie od lat przy baaardzo intensywnym użytkowaniu.