Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet z obsługą plików FAT i FAT32

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet z obsługą plików FAT i FAT32
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Sat, 24 Aug 2013 15:36:11 +0200
W dniu 2013-08-24 09:06, JoteR pisze:

Pobaw się nim i odeślij z tytułu niezgodności z umową.
Chyba, że zacny sprzedawca sam montuje w nim odbiornik FM.
Może kosztem matrycy, która wg producenta ma 8 " i 1024x768,
http://www.goclever.com/pl/produkty,c1/tablety,c5/tab-m813g,a126.html#specification
a zacny sprzedawca przykraja ją do 7 " i 1024x600. Taki alchemik ;->
O rozbieżności w fizycznych wymiarach już nie wspomnę - Ty na pewno wiesz,
co kupiłaś?

Może to 7-mka sprzedawana jako 8-mka.
Wczoraj robilam przymiarkę do mojego tabletu7 i może 2 mm różnicy w rozmiarach! I to mi się niespodobało. Na zdjęciach wygląda jakby był szerszy, ale to złudzenie. Jak chcialam kupić 731g to raptem zabrakło (komputronik to świnia). Był już niedostepny we wszystkich sklepach ( w jakimś był, ale dużo droższy). Wczoraj patrzę, a w wielu sklepach już jest ten m731g, ale już z wyższą ceną ok. 50 zł, a 831g w sklepie w którym kupiłam wczoraj już podskoczył na cenie tez o jakieś 50 zł. (Cena u nas!683,00 zł)
Z opisu:
Rozdzielczość: LCD IPS 1024x768  (nie wiem co to jest ten IPS)
Wbudowany dysk: 4 ( nie rozumiem, czy to znaczy, że dysk 4 GB?)
Pamięc operacyjna: 1  (znowu nie wiadomo co, ile)
Jeszcze ciekawostka: m731g ma slot na 2 karty SIM, a m831g ma slot na tylko jedną kartę SIM.
W opisie nic o odbiorniku FM nie ma, czyli radia nie ma, a jednak szkoda.

--
animka