Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Modem VDSL - proszę o opinie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Modem VDSL - proszę o opinie
From: Shady Sheik <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Fri, 23 Aug 2013 18:29:37 +0200
W dniu 2013-08-23 18:11, Cezary pisze:
Czy są argumenty by zmienić modem z LB 1.0 na LB 3.0 (o ile byłoby
teraz możliwe, nie jestem pewien) zamiast LB 1.0 na modem VDSL?
Które z tych rozwiązań byłoby lepsze z punktu widzenia przyszłościowego
korzystania także z TV od TP-Orange (zamiast z kablówki)?

LB 3.0 po prostu nie można niczego zarzucić. Przynajmniej w temacie używania go do typowych zastosowań domowych. Swego czasu miałem na nim dwa pecety stacjonarne po kablu, dwa laptopy na wifi, telewizję, telefon, no i drukarkę oraz smartfon – też wifi. Wszystko działało. Ale sprawę załatwiaj via sklep online albo w salonie. Telemarketoidów z miejsca odsyłaj na drzewo.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$