Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy uszkodzone DDR1 moze grzac procesor?
From: Michal <snunkiawnev@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Thu, 22 Aug 2013 17:48:33 +0200
W dniu 2013-08-22 14:50, JoteR pisze:

> Ale co ma do rzeczy rodzaj pamięci i możliwość startu z USB?

Pewnie chodziło mu o to, że tak "starożytne" płyty jak obsługujące DDR1
nie potrafią w opinii miaba wystartować z USB, jak to miało nieraz
miejsce w przypadku płyt na SS7 czy pierwszych SocketA albo PGA/FCPGA
(ale te były jeszcze na SDR SDRAM). Szanownej gimbazie oświadczem, że to
mocno rozmija się z rzeczywistością: wszystkie płyty z DDR1 SDRAM jakie
jeszcze mam na chodzie (2xS939 na Uli1695 i VIA K8T800 PRO oraz jeszcze
starsza na nForce2 Ultra 400 - czyli ~10 letnie, bez najmniejszego
problemu potrafią wystartować z USB, zarówno GMS, zewnętrznego DVDRW ma
USB jak i HDD-USB. Najnowsza płyta która tego nie potrafi to jakiś
Compaq SFF na i810 z Cel466 chyba z 1998/99 r., no ale to Compaq w końcu ;>

--
/MB