Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] AIO - co warto kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] AIO - co warto kupić?
From: aL <bigalex@wp.pl>
Date: Thu, 15 Aug 2013 15:39:06 +0200
Mam zamiar zakupić komputer All-in-one dla rodziców.
Komputer będzie służył wyłącznie do przeglądania www, e-mail
plus aplikacje biurowe MS. Rozmiar matrycy 20-23 cale.
System najchętniej Win7 64. Na zakup mam przeznaczone 3000 PLN.
Do wyboru mam sprzęt MSI, Lenovo i ASUS. Dell odpadł wstępnie
ze względu na cenę, ale jeśli nie ma nic godnego zakupu z tych trzech
firm, to  dołożę do Della i gwarancji NBD. Za sugestie odnośnie
zakupu notebooka lub złożenia blaszaka dziękuję. Interesuje mnie
wyłącznie opinia osób, które posiadają lub pracowały na sprzęcie
AIO wyżej wymienionych 3 firm.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

  • [PECET] AIO - co warto kupić?, aL <=