Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Cichy zasilacz ~400W do 250zl?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Cichy zasilacz ~400W do 250zl?
From: doomx <dominik93-93@o2.pl>
Date: Sun, 11 Aug 2013 16:19:17 +0200
W dniu 2013-08-03 14:52, xcpy pisze:
ku od razu kilowat

po chu?

bo będzie zapas, zawsze lepiej bo elementy się nie przegrzeją

:)

to był żart ;)

Pewnie znajdzie sie spora grupa osob, ktora w to uwierzy.
Zreszta wsrod moich znajomych rowniez panuje moda
"co to za zasilacz jak nie ma przynajmniej tych 700W".

Zapotrzebowanie sprzetu czy wydajnosc linii (np. 12V),
w ogole ich nie interesuje :).
Masakra :).
Reguły są proste. Zasilacze markowe mają lepsze parametry i jeśli liczysz, że np. będziesz potrzebował około 200W to szukasz takiego urządzenia. Gdy kupujesz zasilacz no-name to szukasz urządzenia 400W ;). Nawiasem mówiąc, miałem kiedyś przygodę w starym kompie z takim azjatyckim urządząkiem. Pojawił się dym, a obudowa komputera była tak gorąca, że można by było smażyć jajka. Okazało się, że przestał pracować wentylator. Nie wiem właściwie jaka była tego przyczyna. Nasmarowałem jego oś zwykłym smarem i chodzi po dziś dzień wentylator i zasilacz! Jednak nie zaryzykowałem jego włożenia do komputera, kupiłem drugi ;)