Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stare złomy..

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stare złomy..
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Sat, 10 Aug 2013 08:35:35 -0500
"Szejk" <xxx.xxx@xxx.xx> wrote in message news:5206062b$0$1223$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-08-10 10:53, Andrzej W. pisze:
Czy takie rzeczy jak P4 3GHz i Athlon XP 2000+ to są komuś jeszcze
potrzebne?
Rozbudowałem sobie ostatnio sprzęt i mam 2xP4 + XP, płyta, procesor,
pamięć i grafika.
Wyrzucić to szkoda, na aledrogo mi się nie chce wystawiać, może znacie
kogoś komu się to przyda? Chodzi mi o użytkownika, nie handlarza...

Moim zdaniem jakiś zbędny urzędas powinien się opiekować organizacją non-profit, do której by się takie rzeczy dostarczało, a np. wolontariusze by z tego coś składali i przekazywali do jakichś domów dziecka czy wręcz mniejszych, wiejskich szkół. No ale nie po to oni te magistry z zarządzań robili, by na takie bzdury czas poświęcać. Przecież Unia da na nowe. Wszystkim.

Świetny pomysł - czemu nie założysz takiej organizacji w swoim mieście?
A być może jakieś pieniądze z Unii dostaniesz...