Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Reset hasła bios

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Reset hasła bios
From: ST <jetexwytnijto@o2.pl>
Date: Fri, 09 Aug 2013 14:22:10 +0200
Witam
Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale... chciałem usunąć hasło w biosie w laptopie samsung r580 by podczas włączania nie trzeba było ciągle go wpisywać. Wszedłem do biosu w opcjach resetu hasła, w pierwszym okienku wpisałem stare hasło w dwóch następnych nic nie wpisywałem tylko wcisnąłem enter w pustych okienkach myśląc że w ten sposób usunę hasło. Zapisałem zmiany, zresetowałem komputer a tu znów okienko z prośbą o podanie hasła lecz stare już nie działa, wciskając enter też nie da się wejść. Czyli komputer został uziemiony na amen. Dzwoniłem do serwisu z prośbą o pomoc to zaoferowali wymianę płyty głównej. Czy ma ktoś może inny pomysł?