Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Compaq Evo 610C, problem z procesorem????

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Compaq Evo 610C, problem z procesorem????
From: Z_D <aquarius@aqua.pl>
Date: Fri, 9 Aug 2013 09:38:24 +0000 (UTC)
W artykule <52049f3e$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
$heikh el $hah napisal(a):

> Ja po ilości pytajników obstawiam, że to jednak PEBKAC.

Miałem tu posmiecić,ale w zasadzie zaniechałem.
 zaznaczę jedynie: brudnymi palcyma grzebię?

> Ale żeby nie śmiecić: ja bym raczej wyjął oryginalną kość,

"I ty Brutusie przeciwko mnie?"

mam pecha do czytajacych ze zrozumieniem
(gdy system nie wstaje, jak mozna zainstalowac program CPU-Z?)

> albo próbował na dwóch nowych, identycznych.
no,można
choć..  pojedyńczo kośc 512MB dobrze sobie radzi sama,

>Przy takich zabytkach wszystko jest możliwe.

zabytek ale fajny.
Procesor ok bo 2,2GHz (jesli nie jest skopany,niestety)
jesli dałbym mu tej pamieci 2GB, i dysk wymienił
powinien całkiem fajnie hulac.
Konstrukcja baardzo solidna.
XP działał bez kłopotów.
Ale chce to poprawic.

CPU-Z na innym lapku,młodszym nieco (Lenovo 3000N )
zachowuje sie normalnie.

--
Pozdr. Z_Dr