Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wymiary płytki radiatora do CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wymiary płytki radiatora do CPU
From: "LPPL" <ummagumma@gazeta.pl>
Date: Tue, 6 Aug 2013 08:22:57 +0200

Użytkownik "Lisciasty"
W dniu wtorek, 6 sierpnia 2013 05:23:48 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

Piwo do wanny i zalać zimną wodą

Próbowałem, ale słabo się pieni. No i po co rozcieńczać? Poza tym nie jestem w stanie unieść wanny i słabo mi się w pozycji kucznej chłepcze.

Nie ma wanny, jest tylko rezerwuar w kiblu, który ma ograniczoną sprawność :P

Ochyda! To już nawet mój pies nie pije z kibla. Ja rozumiem - upał się rzuca wszystkim na czaszkę - ale nie możecie panowie wymyśleć jakiejś innej formy serwowania?!
Na przykład wiadro, alboco?
--
LPPL:)